نوشته شده توسط : hiwebex

بعد از اینکه تصمیم به راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی گرفتید و در گام دوم باید تصمیم بگیرید که قصد فروش چه کالا یا خدماتی را دارید. انتخاب کالا پروسه سخت و زمانبری است, در پس انتخاب نهایی شما باید ذکاوت, بینش و دقت زیادی نهفته باشد, در رابطه با کالای انتخابی برای عرضه درطراحی فروشگاه اینترنتی شما باید فکر همه چیز را کرده باشید. کالای انتخابی شما هر چیزی می تواند باشد اما به طور کلی, راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی تخصصی محصولاتی خاص, می تواند احتمال موفقیت بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر نوع محصولات قابل عرضه در فروشگاه اینترنتی خود را به درستی انتخاب کنیدو کیفیت بالایی در اجرای سیستم فروش داشته باشید اینجاست که فروشگاه اینترنتی شما حرفی برای گفتن و توانایی عرض اندام در عرصه رقابتی و تنگاتنگ تجارت الکترونیک را خواهد داشت.فروش اختصاصی یک محصول خاص برای کاربران بسیار لذت بخش است. فروشگاه های تخصصی عموماً مشتریان دائمی بیشتری دارند.

رقابت در طراحی فروشگاه اینترنتی

در طراحی سایت و بازار رقابتی امروز, فروشگاه های اینترنتی معروف و بسیار بزرگ و پرطرفدار بامیلو و دیجی کالا تقریباً از تمام مزیت های رقابتی نظیر ارسال رایگان,تحویل سریع, ارسال هدیه ارائه تخفیف های فصلی و …. به نفع خودشان استفاده کرده اند,  اگر فروشگاهی بتواند یک مزیت رقابتی جدید و پرطرفدار ایجاد کند می تواند به تدریج در عرصه رقابتی چند قدمی را به جلو بردارد اما باید در طراحی سایت به این نکته هم توجه کنید که بعد از مطرح شدن یک مزیت رقابتی امکان الگوبرداری توسط فروشگاه های بزرگ و مطرح وجود دارد و با این حساب فروشگاه تازه تاسیس شما با خطر حذف از گردونه رقابت مواجه خواهد شد. چاره این کار این است که یک تیم پر از ایده و خلاقیت در کنار خودتان داشسته باشید که همیشه حربه ای برای رونمایی در اختیار فروشگاه اینترنتی شما قرار بدهند.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت آموزشی , طراحی سایت نفتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: